Hemma

Nu är jag hemma igen:) Jag tog med min vännina och vi ska ha en liten tjejkväll. Vi ska käka lite middag och kolla på film om vi inte snackar för mycke;) Vi hade tänkt att käka lite Räkor och dricka lite vin och senare så blir det lite ost och kex<3

Mr T ska ju naturligtvis iväg och jobba ikväll igen. Så han ligger fortfarande och sover. Jag tänkte att han får göra sin egen middag idag eller ta nått på vägen.

Idag på stan så hittade jag en helt underbar klänning som jag ska försöka hitta en bild på senare, om inte vinet gör oss för fnittriga;) Jag ha inte hittat nån ny kamera än.

Nu ska vi börja göra i ordning för våran tjejkväll!!


Tjingelling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0