Ont i huvudet!

Godmorgon! Vilken trevlig kväll jag och min vännina hade igår! Lite förmycke vin kanske.

Sjukt pinsamt vart det oxå! Jag och min vännina badade bastu och tog ett bubbelbad med skum och grejer och när vi ligger i badet så stormar en av Mr T polare in! Där ligger vi nakna och allt och han vägrade att gå. Min vännina började naturligtvis att flirta upp honom men hon han inte så mycke mer än att flirta för sen stormade Mr T in och drog ut Honom där i från och sen va slagsmålet igång eftersom att Mr T trodde att han spanade in mej.

Vi klev upp ur badet och gick ut för att stoppa bråket som bara va ett missförstånd. Vi lyckades efter ett tag sen drog dom igen. Så jag och min vännina satte oss och kollade på film och käkade lite ost och kex, jäkligt nice.

Kvällen lyckad och idag så dunkar det i huvudet. Det blir att slappa i min nya One Piece hela dagen<3

Tjingelling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0