Solade!

Idag så vaknade jag ganska tidigt.. Typ nio.. Så jag bestämde mej för att ta en tur på stan. Träffade min underbara väninna av en slump så vi bestämde oss för att gå på Caffè.. Vi hittade ett jätte mysigt litet Caffè inne i stan. Jag kommer inte ihåg namnet men det va verkligen charmigt. jag tog en latte och en cheeskake och den va så himla smarrig!! Efter att vi suttit där och snackat i typ 100 år så åkte jag till mitt favvo solarium där jag solade i 45 minuter.. Jätte skönt! Man behöver verkligen ta hand om sej själv nu när det är så mörkt och kallt ute..

På vägen hem sprang jag förbi min frisör och bokade en tid. Så nästa vecka ska jag dit <3.. Och på Fredag så ska jag och min sambo, vi kallar honom Mr T, på resturang.. Det ska bli såå mysigt! Jag tror att ni kommer att få höra en hel del om honom i  min blogg.

Nu ska jag ta ett varmt bubbelbad..

tjingelling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0